+31207749926 [email protected]

BLOG

Ga je schreeuwen of fluisteren met reclame?

Ga je schreeuwen of fluisteren met reclame?

“Where there is shouting, there is NO true knowledge” – Leonardo da Vinci Reclame is overal Reclame is overal. Van de borden langs de snelweg tot online reclame banners die je computerscherm overnemen. Wie het leuk vind om schreeuwerig benaderd te worden, heeft anno...

Lees meer
Effectieve reclame volgens Klantspotter!

Effectieve reclame volgens Klantspotter!

“The future of advertising is the Internet” – Bill Gates Wat is effectieve reclame? Effectieve reclame gaat over het bereiken van die consument die ook daadwerkelijk interesse heeft in het aanbod van de adverteerder. De grote uitdaging is om erachter te komen wie je...

Lees meer
Effectieve reclame volgens Klantspotter!

Hoe effectief is reclame tegenwoordig?

Effectieve reclame gaat over het verbinden van een adverteerder met een consument die daadwerkelijk interesse heeft in het aanbod van de adverteerder. Het enige probleem is om erachter te komen wie je klanten werkelijk zijn en waar je er meer kunt vinden. Adverteren...

Lees meer
Marketing rendement verdubbelen met precisie marketing

Marketing rendement verdubbelen met precisie marketing

“We put an end to the guessing game” – Staffan Lidén, Head of Insights at Delta Projects Wat doet Klantspotter voor het marketing rendement? Nooit meer gissen naar het resultaat van je marketing rendement. Meer weten over je doelgroep en daardoor betere beslissingen...

Lees meer
Slimme data maakt slimmere marketeers

Slimme data maakt slimmere marketeers

Voorgevoel en instinctief handelen. Je weet dat het niet wetenschappelijk is, maar het voelt goed. En dus neem je als marketeer regelmatig beslissingen op basis van een goed voorgevoel. Ik doe het zelf ook. Een enkele keer pakt het goed uit, maar vaker is het...

Lees meer
Hoe Big Data marketing effectiever maakt?

Hoe Big Data marketing effectiever maakt?

Welke lessen zijn er te leren van Big Data? Waarschijnlijk meer dan je denkt. Door te investeren in een paar minuten leestijd weet je ook hoe je met big data meer nieuwe klanten aantrekt en kosten bespaart. Marketing wordt met big data effectiever en éénvoudiger. Want...

Lees meer
Hoe data je klanten zichtbaar maakt.

Hoe data je klanten zichtbaar maakt.

Data driven marketing Data is je klant. Want data is meer dan alleen nummers. Data zijn echte mensen; ze zijn het publiek. En het gedrag van jouw publiek in het verleden zijn veruit de beste voorspeller voor hun toekomstige gedrag. Wij verhogen de marketingprecisie...

Lees meer
Hoe data je klanten zichtbaar maakt.

Met GeoTypen meer rendement dan met personas

GeoTypen toepassen De GeoTypen bieden ongelofelijk veel mogelijkheden om het marketing rendement op klanten, doelgroep en het (lokale) marktgebied te verbeteren. Indien je bijvoorbeeld over het adres (postcode-huisnummer-toevoeging) van klanten beschikt, gaat er...

Lees meer

Persbericht: Samenwerking EDMDS met Klantspotter

Klantspotter biedt klanten betere data“Hoe meer een bedrijf weet van zijn klanten, hoe makkelijker het is nieuwe klanten te werven. Met onze kennis over die klanten, kunnen MKB-bedrijven persoonlijker en gerichter inspelen op de aandacht van de consument. Dankzij de...

Lees meer
Stel je de juiste vragen?

Stel je de juiste vragen?

“Can you sell me this pen?” – Jordan Belfort Stel jij de juiste vragen? Verkoop me deze pen. In deze klassieke scene uit de film "The Wolf of Wallstreet" speelt Leonardo DiCaprio, de voormalige beurshandelaar Jordan Belfort. Hij neemt de pen uit zijn zak en daagt...

Lees meer