+31207749926 [email protected]

BLOG

De nummer 1 les voor meer winst per klant

"The aim of marketing is to know and understand the customer so well the product or service fits him and sells itself"  ―  Peter Drucker Klant in beeld Als een klant bij de slager komt, dan ziet de verkoper direct wie hij voor zich heeft en kan hij daar op inspelen....

Lees meer
Iedere dag spotten wij nieuwe klanten!

Iedere dag spotten wij nieuwe klanten!

Nieuwe klanten spotten. Iedere dag spotten wij nieuwe klanten. Klantspotter maakt slim gebruik van de beschikbare data. Hiermee heb je toegang tot een overvloed aan potentiële klanten. Ze zijn er namelijk in overvloed. Maar hoe kom je ermee in contact? Zoek je nieuwe...

Lees meer
Aandacht aan je klanten loont altijd.

Aandacht aan je klanten loont altijd.

Persoonlijke aandacht voor je klanten In de overvloed aan informatie is persoonlijke aandacht de sleutel tot succes. Aandacht en een luisterend oor voor diegene die interesse toont in je persoon, bedrijf of organisatie levert altijd meer op dan je verwacht. Ga maar...

Lees meer
Online maar lokaal adverteren anno 2016?

Online maar lokaal adverteren anno 2016?

““People spend money when and where they feel good” – Walt Disney Lokaal adverteren? Lokale ondernemers en bedrijven met meerdere vestigingen zoeken al langer naar efficiënte en betaalbare oplossingen om online te adverteren. Technische ontwikkelingen op het gebied...

Lees meer
Dynamic Advertising helpt gedrag bezoeker.

Dynamic Advertising helpt gedrag bezoeker.

“Nobody counts the number of ads you run; they just remember the impression you make.” – Bill BernbachDYNAMIC ADVERTISINGDynamic Advertising of anders gezegd, dynamische displayadvertenties zijn banners die bij elke impressie opnieuw veranderen. Afhankelijk van de...

Lees meer
Display advertising is adverteren op het juiste moment.

Display advertising is adverteren op het juiste moment.

“People don't read ads. They read what intrest them, and sometimes it is an ad.” – Howard Gossage Met display advertising bereikt u gegarandeerd uw doelgroep! De traffic naar uw website verhogen en uw naamsbekendheid vergroten? Het kan met een display campagne via het...

Lees meer
Multi-advertising en de kracht van lokaal adverteren.

Multi-advertising en de kracht van lokaal adverteren.

“Think global and act local” Wilt u online adverteren voor meerdere vestigingen? Door Multi-advertising benut u de kracht van lokaal adverteren. U houdt overzicht door centraal de campagne aan te sturen. En u kunt op een eenvoudige en efficiënte manier online...

Lees meer

Klanten klonen om effectiever nieuwe klanten te werven.

Waarom klanten klonen? Het klonen van klanten geeft je veel doorslaggevende informatie en legt tevens bloot waarom klanten graag klant bij je zijn. Hoe meer je van je klanten weet, hoe beter je ze kunt bedienen. En bedienen wordt dan (meer) verdienen. Klanten klonen...

Lees meer

De effectiviteit van reclame.

50% van het reclamebudget is weggegooid geld, we weten alleen niet om welke helft het gaat. Dit bekende citaat over de effectiviteit van reclame is nu verleden tijd. Door het dataprofiel van je beste klanten te bekijken is het vanaf nu vrij eenvoudig deze beste...

Lees meer
Empower your customers!

Empower your customers!

“Don’t tell me how good you make it; tell me how good it makes me when I use it” – Leo Burnett Deze quote van een van de meest invloedrijke reclame mannen van afgelopen eeuw is natuurlijk  “spot on” En wanneer je dit projecteert op de juiste persoon, op het juiste...

Lees meer