Wie is Klantspotter

Menno Rigterink is al zijn hele leven in de verkoop en heeft ervaring in marketing en sales bij starters, multinationals, nationaal MKB en internationale bedrijven. Door persoonlijke omstandigheden werd het tijd voor zelfstandigheid, maar wel op een leuke manier die duurzaam en werkzaam is voor de huidige tijd en de operators die met ons werken. Plezierig met humor en vastberaden.

Waarom Pinguïns?

Inspiratie heb ik opgedaan door films als March of the Penguins, Happy Feet en Madagascar. En wat mij opviel is dat pinguïns op het eerste gezicht er  grappig uitzien en daardoor aandacht trekken. Naast hun aandoenlijke uiterlijk  toont Onderzoek aan dat pinguïns zeer effectief communiceren en in de massa altijd de juiste pinguïn weten te vinden. Dezelfde kenmerken die we ook graag voor onze klanten benutten.

Introductie van het team

Wil je weten wie de pinguïns zijn en wat ze doen? Deze flexibele vriendjes zijn ijverige werkers met specialistische kennis en vormen tezamen een hecht team.

Specialisten

Wij werken uitsluitend met de beste specialisten. Zij kruipen in de huid van onze pinguïn vrienden en hebben maar een doel. Het doel van de klant. Grote voordeel hierbij is dat onze overhead blijvend laag is. En dat zie je terug in onze aantrekkelijke tarieven.

 

Hier alvast een kleine selectie van deze ijverige werkers.

data driven marketing

DATO bewaakt de sleutel van de meest complete database van Nederland.

klantspotter

SPOT vind klanten voor onze klanten.

SYLVIE analyseert data tot smartdata.

PROMO maakt de creatiefste campagnes

Kenmerken van onze pinguïnvrienden zijn: resultaatgericht, grappig, goed in een groep maar ook zelfstandig, loyaal en altijd in voor een visje (gebakken of rauw) en extreem bestand tegen invloeden van buitenaf.

Ervaringen

Natuurlijk kunnen we hier vertellen wat Klantspotter allemaal kan. Maar we laten veel liever de ervaringen spreken van mensen waar ik samen mee heb gewerkt.

“Menno heeft een unieke expertise in de verkoop en business development. Hij heeft een sterke arbeidsethos en analytische en probleemoplossende vaardigheden. Hiervan hebben we gebruik gemaakt bij het oplossen van enkele knelpunten en bij het ontwikkelen van verkoopstrategieën. Op Menno kun je altijd rekenen. Als je een beroep op hem doet denkt hij constructief mee bij het ontwikkelen van nieuw beleid. Daarnaast is Menno een betrouwbaar persoon en plezierig om mee samen te werken”

Frans Lalieu, RetailAdvisor: e-commerce specialist voor retail en winkelgebieden

 “Menno is één van de laatste echte salestijgers. Geen bla bla of doctoraal geblaas, maar recht op het doel af en met ongekend succes. Het onmogelijke mogelijke maken! Eerlijk, oprecht en een genot om mee te werken. Han Roode, Head of Content and Strategy Director at Mindshare

Menno is passionated and authentic online creature! He has a clear vision on online presence and findability.

Jeroen van de Ven, Social Media Manager at ABN AMRO Bank N.V.