+31207749926 [email protected]

Veelgestelde vragen over display adverteren via Klantspotter

Heb je een vraag over Klantspotter?

Bekijk de veelgestelde vragen of stuur een email naar [email protected]

Wat is het Delta Data Management Platform?

Het Delta Data management platform werkt als ons geheugen. Alle data wordt hier opgeslagen en geoptimaliseerd. De verzamelde data geeft een specifiek klantprofiel per gebruiker.

Waarom het Delta Projects platform?

Delta heeft een betrouwbaar dataplatform gebaseerd op meer dan 300 miljoen profielen. Elk profiel kan afzonderlijk worden getarget op basis van meer dan 300 gegevenspunten zoals interesse, leeftijd, gezinssamenstelling en geslacht. Deze parameters worden meer dan 50.000 keer per maand geconfigureerd om data actueel en punctueel te houden. 

Wat is retargeting?

Retargeting is het tonen van je advertenties aan publiek wat je website heeft bezocht. Dit is je meest waardevolle doelgroep, omdat ze al interesse hebben getoond door het bezoek aan je website. Echter, kun je niet alleen vertrouwen op retargeting – je doelgroep moet blijven groeien. Combineer daarom retargeting met klantspotter klonen en behavioral targeting om ervoor te zorgen dat je doelgroep blijft groeien.

Moet ik retargeting inzetten of niet?

Retargeting is waardevol, echter je kunt niet alleen vertrouwen op retargeting – je doelgroep moet blijven groeien. Combineer daarom retargeting met klantspotter klonen en behavioral targeting (reclame op basis van surfgedrag) om ervoor te zorgen dat je doelgroep blijft groeien.

Wat zijn klantprofielen?

Klantprofielen zijn de vastgelegde gegevens van een klant. Deze kunnen door de klant zijn ingevoerd of bijvoorbeeld afgeleid worden van het gedrag op een website. Wij hebben zowel offline profielinformatie als online profielinformatie van gebruikers. En door onze software creëren we daarmee verrijkte klantprofielen tot wel 151 kenmerken per profiel.

Hoe wordt de media voor online adverteren ingekocht?

Klantspotter gebruikt het Delta Projects platform (DSP + DMP + Ad Server + Big Data) als full-service display, video & mobile advertising platform. Meerdere mediabureaus benutten het platform om media in te kopen te plannen en te managen. 

Hoe krijgen we nog meer inzicht in onze klanten?

Om nog meer inzicht te krijgen van je publiek kunnen wij CRM-gegevens importeren en een koppeling maken met onze DMP.

Wat is het voordeel van Klantspotter klonen?

Je klanten hebben allemaal zeer specifiek online surfgedrag. Door te zoeken naar andere gebruikers die hetzelfde gedrag vertonen, kunnen wij de doelgroep uitbreiden en het bereik verhogen.

Wat is behavioral targeting?

Behavioral targeting staat voor het personaliseren van content op basis van het surf-, klik- of zoekgedrag van de bezoeker op een website. Op basis van dit gedrag wordt specifieke, gepersonaliseerde content getoond. 

Wat zijn de voordelen van behavioral targeting?

Met behavioral targeting kun je meerdere doelen bereiken:
• een hogere conversie en daarmee meer verkopen
• een betere service door proactief websitebezoekers te voorzien van informatie
• een betere informatievoorziening door het presenteren van relevante content