+31207749926 [email protected]

Met de meest complete database van Nederland maak je minder kosten en krijg je meer rendement uit big data. Veel bedrijven spelen in op big data. Maar hoe maak je van big data waardevolle contacten en loyale klanten?

Wij maken van big data, SMART data. Deze smart data komt uit de grootste en meest complete database van Nederland.

Met deze unieke database bereiken we heel specifiek je doelgroep. Omdat je potentiële klanten exact target en niet met hagel schiet, wordt je euro optimaal besteed.

Marketing & marketing communicatie wordt namelijk veel effectiever op het moment dat de juiste boodschap op het juiste moment de juiste doelgroep bereikt. Maar hoe doe je dat?

Hoe maak je smart data?

Door bestaande huishouddata te koppelen aan online gedrag krijg je een veel specifieker beeld van je doelgroep. Wij verkrijgen deze inzichten uit eigen data en hebben hiermee de meest complete database van Nederland ontwikkeld.

Wat is smart data?

Smart data is data die voortkomt uit duidelijke kenmerken van het gedrag van je doelgroep. Al deze gedragsdata hebben we gebundeld in 236 interesse categorieën. In combinatie met de huishouddata ontstaat er een overzichtelijk 360° klantbeeld.

Van smart data naar klantprofielen

Vanuit smart data wordt er verder gefilterd naar klantprofielen. Klantprofielen worden verrijkt met mentaliteit en burgerschap stijl. Deze verrijkte klantprofielen noemen we Geotypen. 

Voor adverteerders zijn deze geotype vertaald naar 14 herkenbare klantprofielen.

Het geeft adverteerders een volledig on- en offline klantbeeld van hun doelgroep. Deze doelgroepen worden ook wel (audiences) genoemd. Hierdoor ben je in staat snel en direct je publiek te bereiken.

De meest complete database van Nederland.

Op dit moment hebben we dankzij technologische partners toegang tot:

  • 12.000.000 personen
  • 13.000.000 oude adressen.
  • 4.000.000 overledenen,
  • 3.000.000 kinderen,
  • 8.500.000 email adressen,
  • 14.000.000 telefoonnummers,
  • 31.000.000 Cookie- IP adressen,
  • 8.600.000 adressen,
  • 4.500.000 bedrijven,
  • 3.500.000 bestuurders,
  • 10.000.000 voertuigen,
  • 4.000.000 koopwoningen.

Hoe gerichter je boodschap aansluit op de belevingswereld van je doelgroep hoe effectiever de boodschap overkomt. Wanneer de boodschap relevant voor de doelgroep is, zie je dit direct terug in de resultaten.

Hoe kunnen wij helpen?

Een kijkje in de keuken kan heel eenvoudig met onze visuele mediaplanner. Wat zijn de mogelijkheden met de doelgroep en met welk budget kunnen we scoren? Wil je hier meer informatie over hebben of een test campagne proberen? Neem contact met ons op (0207749926) of stuur een email.

Menno Rigterink
Laatste berichten van Menno Rigterink (alles zien)