+31207749926 [email protected]

Klantspotter biedt klanten betere data

“Hoe meer een bedrijf weet van zijn klanten, hoe makkelijker het is nieuwe klanten te werven. Met onze kennis over die klanten, kunnen MKB-bedrijven persoonlijker en gerichter inspelen op de aandacht van de consument. Dankzij de samenwerking met EDM Digital Solutions (EDMDS) kunnen we nu nog betere klantprofielen maken. Hiermee is het mogelijk potentiële klanten heel direct te benaderen.”

Menno Rigterink van Klantspotter is blij met de samenwerking die Klantspotter en EDMDS zijn aangegaan. Met de gegevens in de database van EDMDS is Klantspotter nog beter in staat de kenmerken van klanten te spotten. Voorheen was dat alleen bereikbaar voor multinationals en grote bedrijven. Het is nu ook voor MKB-bedrijven betaalbaar om hun on- en offline mediabudgetten veel effectiever in te zetten.  

Samenwerking EDMDS

 

EDM Digital Solutions is een nieuwe dochteronderneming van EDM. Het bedrijf realiseert unieke mogelijkheden om online en -offlinedata te combineren en in te zetten voor online marketing. “CRM-onboarding, real-time herkenning en dataverrijking zijn de kracht van onze oplossing,” vertelt CCO Lejo Duivenvoorde. “Hiermee stellen wij bedrijven in staat de (advertentie) boodschap of content op de eigen website dynamisch te personaliseren op basis van de voorkeuren van de individuele bezoeker.”

Menno Rigterink van Klantspotter: “Met Lejo werkten we al samen vanuit Delta Projects en we zijn daarom erg tevreden met deze uitbreiding en de toetreding van Lejo in de directie van EDMDS. Het dienstenpakket van Klantspotter wordt hiermee flink uitgebreid en we kunnen klanten nu zowel on-en offline helpen bij gerichte, persoonlijke communicatie volgens de geldende privacyregels en de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Menno Rigterink
Laatste berichten van Menno Rigterink (alles zien)